Mumma!

Nej, jag kunde inte hålla mig, jag fick lov att skriva igen!!

För:  Nu har det äntligen skett!

Nu har jag minsann bakat
Berts Norra Lussebullar! Och de blev goda...! Dock hade jag glömt köpa pärlsocker och ville inte ha i russin (vilket jag iof inte heller hade hemma) så mina Lussebullar blev dekorerade med små silverkulor. De blev ju fint iallfall, även om de kanske blir lite mer... Hårdtuggade, bullarna. Men de glittrar och glimrar och jag förbannar ännu en gång att jag inte lyckades med installationen av mackapären (så jag kunde föra över bilder från telefonen),  samt det faktum att jag inte har någon digitalkamera.
Oooh, jag har till och med lyckats skaffa mig lite julstämning så här i mörkaste vargatimmen.

Men nu ska jag sova!

God Jul igen!

massa ljus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback