SNÖ

Wwwwwiiiiiiiiiiiiiiiii! Det snöar!!!  :D:D:D:D:D


Annars:
Phu, en så'n dag!

Inte så mycket att berätta om den dock: Jag har suttit i sju och en halv timme på UB* och lästlästläst, skrvitskrivitskrivit. Och irriterat mig på tjejerna som satt bredvid mig som Inte Kunde Hålla Käften. Jag satt nämligen i Röda Rummet, där det ska råda tyssssnad. Studiero är det välan tänkt. Och så hör man hela tiden "tssvsssfnissfnisstsssviskvisk". Jamen GÅ UT om ni vill prata! Hur svårt kan det vara? Hela jäkla biblioteket kan man prata på, det enda ställe där det skall idgas tystnad är i Röda Rummet. Och det är INTE ett GRUPPRUM. Givetvis höll de volymen precis så låg att det kändes fånigt att gnälla. Så jag gjorde som varje försynt svensk skulle gjort i liknande situation: Hostade, harklade och fnös. Och blängde. Kombinerat med några suckar tyckte jag att jag var ganska tydlig. Men nej då.  *Fnys* Och kom nu inte och säg att jag skulle ha sagt till, för då åker ni på en propp! Jag menar, det är ju klart att jg skulle sagt till. Men... Äh, varenda gång jag tog sats för att slänga ur mig ett HÅLL KÄFTEN (nejdå, snarare ett försynt: ursäkta skulle ni vilja dämpa er jag kan inte koncentrera mig) kände jag mig som en humorlös, lustlös, pretentiös fjant. Som en riktig suris.

Nåja, jag fick mycket gjort ändå. Och nu känner jag att blodsockret ligger och skvalpar nedanför fotknölarna så nu måste jag äta.

Hej och hå!





*Umeå Universitetsbibliotek

Kommentarer
Postat av: Bert

Du skulle ha sagt till!






Hjälp
hon
slår
mig!!!

Postat av: Elin

Ha. Ha.

Hmpf. ;-)

Postat av: Jenny

Jag tycker som du. Jag menar, ska man verkligen behöva göra mer än att blänga, hosta, harkla och fnysa för att budskapet ska gå fram?

2006-12-19 @ 22:45:06
Postat av: Elin

Jenny: Preciiiiis!

;-)

Kul att du tittat förbi också! Jag har som sagt hämtat biljetterna! :)

Postat av: Elin

Jenny: Och ja, jag noterade sarkasmen. Hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback