Datoriharveri!

Jag har ingen internetanslutning för tillfället. Hela systemet brakade ihop för kanske en vecka sedan (det kan inte uteslutas att det möjligtvis hade något att göra med att jag flyttade och tog bort några program för att öka utrymmet på c-disken (har två hårddiskar). Det kändes fullkomligt logiskt för mig, men uppenbarligen begick jag datormord. Ehrm.).

Akuthjälpen kommer ikväll, så vi får hoppas det ordnar sig..
 
Allt gott så länge och väl mött! Jag komer snart och lusläser edra bloggar och yttra förbittrade kommentarer om diskussioner jag missat och tillfällen som gått mig förbi!

Över och ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha var det därför du inte skrev någo! Trodde du gjort en "pudel" *asgarvar åt mig själv och syftar på min egen icke uppdaterade blogg*
Ja jag erkänner, jag är ensdam om att förstå skämtet.. Men jävligt kul var det ;)

2007-01-31 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback