Nattjobb

Det börjar skymma nu. Jag är trött.

Men även om inte allt blir som man har tänkt sig -även om jag missar målet och skjuter åt helvete snett

                                                                                                                                    -så är allting ganska okej ändå.

Jag försöker hålla fast vid min nyskapade rutin för att få tillbaka lite av strukturen.





Min nyinflyttade vägg-i-vägg granne sågar med långa, tunga, jämna andetag timmer om nätterna. På andra sidan väggen, jämte honom, ligger jag och stressar så jag ska hinna med att stapla och räkna allt han sågar. Jag funderar på att knacka på hos honom och säga åt honom att jag behöver få vara ledig någon natt. Jag har faktiskt annat att sköta.

148604-29 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är rolig Älin! Jag tycker din gramme är lite ego som inte hjälper till och staplar.

2007-01-06 @ 21:34:57
Postat av: Elin

Hihi :) Tack *flinar smått förläget*

--

Ja, nog tycker jag att han borde komma och hjälpa till lite! Eller kanske att vi kör vartannat skift? Jag kan nog dra ett tag eller två jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback