Regn :(

Det regnar här i Ume idaaaaaaaaaag!

Så jag har varit vaken sen halvfeeeeeeeeeeeeem!

Men alltså: På alla kanaler lovar de i princip mängder med snö i norrlandslänen. Är regnet straffet för att man bor vid kusten? Om man bortser från miljösabotaget, alltså. Fast det kan man å andra sidan inte.

Dock har jag hunnit läsa på resdagboken om  vännerna som är i Canada och Österrike. Och det är ju kul. Hmmm.... Dock... Hmm.... *rynkar pannan och grubblar över utlandsstudier i valfri snögaranterad bergsort gärna Canada*



Nu: Föreläsning. Ska bara dricka en kanna kaffe först så ögonen hålls uppe.

Att få sova är en gåva.

Kommentarer
Postat av: Marge_II

Elin, här snöar det! Fast jag tycker att det verkar som väldigt blöt snö..

Postat av: Torparfrun i Meåfors

När du lyttat får du väl sova? Eller finns det stuprör där också.
Ja, i Umeå kan man inte lita på snön, ena veckan så kommer den och nästa tinar den bort. Så var det redan för 10 år sen när jag bodde där. Hos oss snöade det igår men nu är det plusgrader. Det gör inget för solen skiner :-))

Postat av: Elin

Marge_II: Så skänt för er. Här har det regnat. Och snön inte är helt borta -ännu.

Torparfrun: Jo, hoppas på sömn i nästa lägenhet. Men det är som en och en halv månad dit. Jo, nog vet jag att Ume kan vara nyckfullt, men så här har de då inte varit de år jag bott här. Typ fyra. Fem? Jaja. ALlt är inte borta ännu, så jag hoppas på lite minusgrader och soool tills i morgon.

Postat av: Angelica

*håller käften om att luftkonditioneringen i (ialla fall vår lägenhet) låter som om grannen duschar om man är tyst.. ganska högt, men inte så man vaknar.. bara så man inte somnar* ;)

2007-01-16 @ 23:39:05
Postat av: Elin

Angelica: Heh. Mmmmm... Men nu har jag ju införskaffat alldeles sproilans nya öronproppar så nu kan jag möta (nästan) vad som helst. När jag flyttar dit är jag redo, med andra ord, haha.
Hoppas hon lyckas med insomnandet luftkonditioneringen till trots. :)

Postat av: Liv

Men stackare! Halv fem är före skam =/ Du flyttar snart va?

2007-01-17 @ 08:32:18
Postat av: Elin

Liv: Mmm, flyttar den 1:a mars. Tack o lov...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback