Maltebilder

Av någon anledning som jag inte är kvinna nog att förstå så har jävla word press lagt ner Maltebloggen - allt är vitt, till och med inloggningssidan. Och även om jag var missnöjd med den och hade tänkt samla ihop allt till en enda blogg så vill jag ju ändå ha möjlighet att spara alla inlägg (vilket jag såklart inte har gjort).

Men! Här funkar allt åtminstone som det ska, så jag lägger helt enkelt upp lite Maltebilder från dagens morgonpromenad här istället!

Så, gott folk, håll till godo!

148604-96

Nosning i eldstad.

148604-97

En av de få bilder då jag lyckades knäppa när han tittade mot mig. I vanliga fall har han redan hunnit med att vända bort huvudet när jag fotar *suckar*

148604-99

Nosa är viktigt.

148604-101

Hihi, full fart!

148604-100

Det här är bara ett hus vid sjön som jag tycker är fint och vill ockupera :)

image102

Här ser han faktiskt nästan ut som en varg som är beredd att gå till attack eller nåt. I alla fall nästan. Med lite god vilja. Heh.

Så, hä var hä!

Det är underbart vinterväder här, tyvärr bara i fel månad. Nu är väl aprilväder aprilväder, men ändå - jag vill ha vår! Nu!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Men va söt!

Postat av: Elin

Ahrén: Aaaa :)

Postat av: Torparfrun

VArg? den där sötingen???
Det ser precis likadant ut i Umeåskogarna nu som för 10 år sen när jag promenerade omkring där med Anthus.

2008-04-15 @ 18:57:32
URL: http://torparfrun.blogspot.com/
Postat av: Söstra

Aha!Då förstår jag varför det inte funkar att gå in på Maltebloggen längre.Trist.Nåja,fina bilder iaf!
Här har vi tyvärr hittat fler lus på vovvis:( Vet inte vad tusan man ska hitta på?!
Kram på dä syster!!!!

2008-04-18 @ 18:48:32
Postat av: Elin

Torparfrun: Haha, jamen med lite god vilja kan han se varglik ut. Lite. Ja, det är säkert inte mycket som ändrats i skogen. Suveräna strövstigar!

Söstra: Ajfan, mer lus!?! Jobbigt! Ring veterinären eller kolla vilket apotek i Sundsvall som har djurrådgivning (de har börjat med det nu, gå in på apoteket.se och kika!) Mm, trist med maltebloggen. Ska försöka lista ut vilka jag ska maila för att få igång den så jag kan spara inläggen.
Kram!!

Postat av: lyol

hej hej!

nu är jag frisk. men jag tänkte att vi måste leka snart. typ till veckan eller så.

jaja, ge malte en puss så hörs vi.
kram kram darling

2008-04-20 @ 21:59:49
URL: http://lyol.blogg.se
Postat av: Vania

Jag blev så glad när vi hittade lite om Malteman på din ny/gamla blogg. Har som saknat att få läsa lite då o då om den stora charmören. Hoppas att allt har blivit bra med hans hälta o växtvärk. Krama honom stort från oss alla. Vania

2008-04-28 @ 18:40:32
Postat av: Elin

Vania: Hej, nu såg jag att du skrivit här! Ja, den gamla bloggen slutade ju fungera :( Hade tänkt maila dig och berätta att jag tagit allt hit, men glömde... F'låt. Men du hittade ju hit iaf =) Allt bra med Malteman, han skickar en kram tebax! :)

2008-05-16 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback