Fullt upp

Skriver inte så mycket då jag har jobbat dygnspass hela veckan sedan jag kom hem, samt har ytterligare en krävande, lätt värdelös, kurs att gå på. Planen att strunta i den funkade inte då Det Stora Samvetet trädde in. Så nu sitter jag med skägget i brevlådan i alla fall. Nåja.

Malte mår bra, han gjorde sitt första dopp i Nydalasjön idag (men först efter att jag klättrat upp på en sten ute i vattnet samt kastat ut en pinne som muta). Efter ett jättelikt jumbohopp från min sittsten hamnade han i vattnet och stelnade till alldeles. Hihi, lillemannen. Sen gick han med stooooora kantiga rörelser tillbaka till stenen för att försöka ta sig upp på den, istället för att gå till strandkanten en halv meter därifrån. Stenen visade sig omöjlig att bestiga dock, så jag fick locka in honom till stranden. Han såg inte överförtjust ut. Hihihi. Nåja. Nu ska vi strax iväg och jobba igen *pustar*.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback