20081103-04

Jag har gått ner 4,3kg! Wiiiiiiiii!

*stolt* Bara kring 36 pannor kvar nu då. Woho. Långsamt leder också någonstans *nynnar för mig själv*.

Till helgen blir till att fara hem och hälsa på mamma och pappa. Fira lite födelsedag ett par veckor förtidigt. Gå på konsert på måndagkväll med Euskefeurat. Ååååh, det ska bli så härligt!

Och så har jag fått en sån därn träningsmaskin i födelsedagspresent (utöver Euskefeuratkonserten). Hittade en begagnad en som jag ville ha. Jag har ju varken råd eller lust att gå på IKSU. Det blir för mycket tid iväg från Malte tycker jag (och 300 spänn i månaden!!! VA?!?!?!). Så nu blir det långa promenader med Malteman + en massa svett på apparata. Ska nog ordna sig det här med. I alla fall med vikten.

Men snön den försvann den. Vilket mörker.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Han har hunnit bli ännu sämre nu och har jätteont. Jag kan inte sluta gråta, för jag vet att han mår så dåligt. Ska in med honom snart i alla fall... Rut, min friska katt är inte från samma kull, så det är inget hon kan ärva. Honor får inte heller urinstopp (som Bosse hade och som Ernst verkar ha nu). Men jag undrar hur hon skulle fixa att vara ensam om det skulle bli familjesorg. Huvva, det är så hemskt! Tack för din kommentar, nu sak jag iväg och kriga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback