20090415

Ja nu har det varit påsk också. Attans så tiden rusar!

I påsk var jag hemma hos mamma och pappa och träffade gravida syster med sambo, kusin samt kusinmamma. Det hela var en mycket trevlig tillställning, även om jag kanske drack ett glas vin för mycket på påskaftonen. Nåja.

Nu har jag mindre panik för helt plötsligt har jag insett att jag har labb om nio dagar och prövning om tjugotvå dagar. Nu brinner det i knutarna! Men jag hoppas jag klarar det, för jag är så less så less på att bara... Spendera en massa tid utan att det ger något resultat. Jag vill bara in på en utbildning så det blir nåt av mig snart! Bara så det HÄNDER nåt i livet, och inte är sån stiltje! Nej jag vill bli klar och börja jobba "på riktigt". Jag längtar till det. Rejält. Det har jag nog aldrig gjort förut. Förr har jag alltid velat leva ganska laid back och slappa och flänga runt och... Ja. Men det lessnar man på också.
Nu vill jag jobba. Jobba och tjäna pengar. Kunna ha semester och kanske faktiskt kunna spara pengar till någonting. Och det dessutom på ett jobb som känns meningsfullt.

Håhåjaja. Malte hälsar med en nospuss. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback