Det går an

Lägenheten uppsagd och låg ute på Bostadens sida igår. Telefon och internet uppsagt idag. Det blir mer och mer definitivt det här. På gott och ont. Det kändes skitläskigt att se mitt hem utlagt till allmänhetens giriga käftar. Min fina fina lägenhet som jag värdesätter så högt! Det ska erkännas att jag fick en liten klump i halsen.
Samtidigt är det skönt, jag vill inte vara alltför beroende av prylar och grejer, mer än det nödvändigaste. Nu är jag onekligen snart en hel del mycket friare än jag är nu. Fri att kunna sätta kosan dit jag vill! Hade jag varit hund hade jag ivrigt satt nosen i vädret och känt vinden vina, full med en massa spännande dofter.

Nu väntar städ så jag kan visa upp min lilla pärla för framtida ockupanter.

Uppdatering: Nu har jag beställt adressändring också. Här går det undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback