Och sur är du

Jag är tillbaka. Hann bara vara hemma ett par timmar innan lägenheten såg ut som skit. Kläder överallt. Disk. Prylar. Grus, lera, damm och hundhår på golvet. Ihopknycklad matta (Malte använder den som busmatta när han ätit eller varit ute). Halvt uppackade väskor. Och så jag som sitter och surar i soffan. Härligt.

Nä, jag tror jag ska ge upp den här dagen nu. Kissa doggen och försöka sova. Sura lite till. Det finns en skitbra (barn)låt som heter surlåten. Lyssna på den. Den finns på spotify. Kanske på you tube med, vem vet.

Ajöss.

Kommentarer
Postat av: söstra

Har du slutat att uppdatera här nu? Trist i så fall. Kram från syster.

2009-07-18 @ 00:09:13
Postat av: Älin

Nääää... Jag tog bara en paus. Ska skriva nåt litet nu igen, till din ära!

Puss och kram!

2009-07-18 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback