Underbara

Vissa människor drabbar en. Kommer in och tar en med storm.
Andlöst kan jag bara haka på och surfa på vågen.

Just den här människan är en människa som får mig att le.
Jag går som en liten fyr och lyser så det syns på mils avstånd.

Jag skulle vilja gå ut till jordens fyra hörn och ropa ut över världen: Titta vad jag hittat! Se på denna människa!

Det är inte ofta man hittar de här guldklimparna.


Jag ska gömma dessa stunder och plocka fram dem när mörkret knackar på och kylan försöker tränga in genom väggarna.

Underbara underbara du.
Jag hoppas du får all den kärlek du så innerligt förtjänar.


                                                                                                                    fyr

Kommentarer
Postat av: Liv

Vackert! Du fångar precis känslan av dessa speciella.

2007-01-12 @ 22:10:59
Postat av: Elin

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback