Semester

Nu drar jag -snart- hem en sväng till lugnare puls och solbränd skog. En repa till systeryster och kanhända till mormor kanske hinns med också.

Förutom semester är även tanken den att jag skall leta reda på den däringa förlorade kreativiteten. För att kunna skriva bättre blogg än bara gnäll-blogg. För det var ju precis det jag inte ville skriva! Så tänkte jag hitta tillbaka till den där gamla insomnade målarådran som ligger och gömmer sig i krumkroppen också. Och så ska jag läsa en massa! Samt kanske dricka ett glas vin med tjära ömma modern och fadern.

Kommer tillbaka den nionde juli då mitt första dygnspass inleder "varannatdygnperioden". Surrade med en kollega idag och vi ska kanske ta med gänget på boendet och dra iväg till Lycksele djurpark och lite annat smått och gott. Det kan bli riktigt kul, så det ser jag fram emot.

Allt gott allihop!

Fridens.

image88



Kommentarer
Postat av: söstra

Det ska bli superduperskoj när du kommer!!!=) Saknar dig jag syster. Kram på dä och hoppas du får en trevlig resa!

2007-06-27 @ 15:01:01
Postat av: ylva

Lycksele djurpark är ju ett måste! Synd bara att det kostar 120 spänn att gå in :P men du får hälsa sälarna så gott från mig iaf! Kram på dig och glad sommar! :)

2007-06-28 @ 21:04:43
Postat av: Torparfrun

Men glöm inte att komma till Meåfors Getgård och äta upp ditt förstapris!!

Postat av: Marge_II

Vilken underbar bild!
Hoppas du har en härlig ledighet!

2007-07-04 @ 01:08:33
URL: http://blickt.blogspot.com/
Postat av: Elin

söstra: Kram på dig med allrakärastesyster!
ylva: Haha, jo jag ska hälsa sälarna. En annan går ju som in gratis dårå. Jobbar ju! Kram på dig med och ha en fin sommar! Ses till hösten igen!
Torparfrun: Åååh, tyvärr fanns det inte någon som ville skjutsa mig upp till er getgård! Men spar på det däringa förstapriset, jag skall definitivt ta mig dig och inmundiga det, i sinom tid!
Marge_II: Hihi, ja jag gillar den bilden. Tokskön! Och semestern blev fin den! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback