Lugnt

Det är lugna dagar nu: promenader längs sjön, matlagning, bakning, läsning och skrivande av fördjupningsarbete. Efter en intensiv tid med många människor, uteliv (inte i skogen, utan på krogen) och allmän full rulle har jag tagit ett par dagar ledigt. Stängt av ljudet på mobiltelefonen, inte loggat in på alla dessa chatprogram, inte umgåtts med någon mer än allra käraste Ulrica -och det har varit rätt så skönt. Så skönt så jag tror jag fortsätter ett par dagar till.

image82

Här hittade jag den lilla stugan.

Kommentarer
Postat av: nisseolle

Vad härligt det låter. Har också varit totalt borta från resten av världen sedan i tisdags men av andra anledningar än du, tror jag. Nu måste man ju börja på den där fördjupningsuppgiften snart... Fortsätt ha det gott!

Postat av: Elin

nisseolle: ja, det är skönt med lite paus. Ha det så gott även du vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback