Lite allmänt tjat aka dagens i-landsproblem

Lite sol utomhus, hör och häpna! Blå himmel skymtar. Och varför sitter jag då inne? Jo, för jag ska - MÅSTE - rensa i sovrummet. Inatt sov jag i soffan då jag hade lagt all rentvätt på sängen och inte orkade ta bort den på kvällen. Inte så smart kan jag säga så här i efterhand. Man sover inte så bra i en soffa. Och man känner sig inte sådär jättefräsch dagen efter. Heh. Och inte fasiken har kvartersvärden varit här heller! *surar*

Bristen på sömn har gjort att jag dagen till ära känner mig bakis. Hade ju varit bättre om det faktiskt kom sig av en blöt kväll och inte av soff-sovning. Har i alla fall varit ute på promme med A. och Brasse, det var skönt. Nu funderar jag på att gå ut och kasta boll med lurvot, det är ju roligare än att rensa sovrum, liksom. Och DEFINITVIT mycket roligare än att diska! Fast det är ju dumt att dra ut Maltesen nu direkt, han ligger ju så skönt på mina fötter och grymtar lite ibland.

*suckar och kastar ett öga mot sovrummet*

Nåja. Är väl bara att ta tag i saken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback