Totalt oorginell...

..är jag som klassiskt nog passar på att bli sjuk direkt efter avslutad praktik ("jaaa, efter praktiken så slappnar man ju av och tillåter sig att känna efter, det är inte alls förvånande att du blir sjuk precis nu och ..." Dessa ord har yppats både av mig och andra alltför många gånger). Därav även mitt icke-bloggande. Jag ligger i sängen eller soffan och kraxar och äter glass. Glassätning är för övrigt fantastiskt viktigt när man är sjuk, dess betydelse kan inte nog poängteras eller värderas.

Dessutom gäller det ju att kurera sig så man pallar med en ansträngande dag av femkronorskaffe och studentskitsnack i morgon!

Tuta och kör, över och ut.

image78

Glassbild funnen
här.

Kommentarer
Postat av: msgarbo

Kan rekommendera Ben&Jerrys Chocholate brownie...

*suckar lyckligt*

Postat av: Elin

msgarbo: Mmmm... Det låter onekligen som något jag kommer ställa mig att sukta efter nästa gång jag handlar.
*skriver ner på lapp så jag minns namnet korrekt, mkt viktigt detta*

Välkommen hit förresten! =)

Postat av: Elin

msgarbo: Hm, jag skrev precis en kommentar till dig, vi ska se om det går att övertala den att synas också...
Ibland kan kommentarerna vara lite blyga av sig.

Postat av: Elin

Se där ja, nu kom den fram från sitt gömställe! :)

Och jag har ännu en gång fört en alldeles egen monolog på mitt alldeles egna kommentarsfält. Hehe, ja se det är roligt nästan alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback