Ack ve, ack ve

Snö! Hagel! Minusgrader! Uppätna skor! Jämmer och elände!

Dock - med tanke på att jag jobbat så mycket den sista tiden så kommer jag få en inkomst i slutet av juni. Vilken lättnad.
Här händer annars inte så mycket. Jag har hoppat av sista kursen -motivationen finns inte. Alls. Så jag tänkte jag skulle ta och göra några uppgifter från tidigare kurser som jag liksom struntat i tidigare. Finaste Linda kom helt oförhappandes med ett nytt halsband till lurvot, ett vinrött/rött med små ben på. Malteman blir nämligen svart i pälsen av "halvstrypshalsbandet" med en liten kedja på, som jag hade innan, vilket vi hade diskuterat tidigare. Så nu hoppas vi på att det gråa försvinner! Dessutom blev Maltesen toksnygg i det nya halsbandet, även det halvstryp (usch, det låter ruskigt läskigt det ordet, halvstryp, hua).

Iiih, kom på att jag måste hoppa in i duschen så inte kvartersvärden får sig en överraskning när han kommer hit för att fixa med avloppet under vasken, de har lunch nu och han lär väl dyka upp efter den.

Jag ska fota lite bilder på lurvot och lägga upp också. Snart, snart. Nu: Dusch!

Pidelipom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback