Sleepless in Umeå

Jag har tagit det där med ätardag en gång i veckan lite för seriöst tror jag. Nu ikväll har jag tryckt i mig så extremt mycket mat (pizza och chips, det gäller att chocka kroppen när man kan!) plus en och en halv liter coca cola, att jag nu är sockerhög, proppmätt och kräksfärdig. Plus att det känns som om tänderna håller på att frätas bort.

Halleeeeelulja.




(notera mina vilt uppspärrade, lätt paniska ögon, haha)


(nej, jag är inte ute med håven)

Här är en bild på grodan Malte också, men's jag liks är igång (en sådan stor bild, så den fick hoppa in som miniatyr):



Klicka, gott folk, klicka!


Nu ska vi se om tant kan sova. Man måste väl ge det ett försök antar jag.

Kommentarer
Postat av: söstra

Vad smal du blivit syster!!!=) Jättefint kort!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-02-01 @ 16:13:45
Postat av: Ingalill Jönsson

Instämmer med Anna, vad smal du blivit och jättefint kort, kram från mamma!!!!!!!!

2009-02-02 @ 11:12:40
Postat av: Älin

Haha tack båda två - men tyvärr måste jag göra er besvikna. Det är enkom och endast på grund av vinkeln jag lyckas med konststycket att undvika dubbelhaka och fluffigheter. ;)



Men tack ändå! Puss o kram på er båda :)

2009-02-02 @ 16:14:47
Postat av: söstra

Såå hur fick du till kinderna då? Har du legat i sträckbänk?;) Det syns faktiskt att du gått ner i vikt! Dumma unge...:)) Kram på dä!

2009-02-03 @ 19:24:16
Postat av: Älin

söstra: hahahahahahahah, jo sträckbänken gör tjänst här hemma varenda natt ;)



Okejrå, tack så mycket och kul att det syns skillnad!



Puss!

2009-02-04 @ 09:48:10
Postat av: Anonym

Men han har ju blivit stora karl nu - Malte. Ser riktigt klok ut!

2009-02-16 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback