Love actually

Jag tänker minsann inte berätta att jag precis suttit i min ensamhet och snörvlat mig igenom Love Actually, det tänker jag verkligen inte.

För det vore ju faktiskt ytterst pinsamt att medge att jag alltid faller för varenda litet billigt knep som varenda filmskapare kan tänkas ta till för att få sådana som mig att  gråtandes sträcka sig efter närmsta  snorpapper att snyta sig- och storböla i. Inte för att jag blir ledesen -eller jo, det blir jag av vissa delar- utan för att jag blir så där "fånigt hjärtnupen" och "löjligt  rörd" av all den däringa tjääärleken. Och att mitt gråtande i vissa fall börjar redan i inledningsscenerna på Heathrow det tänker jag verkligen inte redogöra för. Inte heller att jag efteråt sitter med tårar strömmande längs kinderna och ler fånigt tänker jag berätta något som helst om

Så det så.



Emma

Emma Thompson. Ooooo. SÅ bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

2006-12-18 @ 08:15:28
Postat av: Elin

Dito :)

Postat av: Lina

Elin, man får gråta till Love Actually.
För den är så förbannat bra.
Dessutom är det lagligt att gråta till allt just nu. När det inte faller en cm snö på rätt ställe.
Kramar Lina, Sylar'n

2006-12-18 @ 22:53:48
Postat av: Anonym

Lina: Men hej! Så glad jag blev att hitta dig här! Och jag har tänkt på dig och funderat på vad som händer hos dig nu?
Och vet du vad? I dag har det snöat här i Ume! =)=)=)

Oooo, nu fick jag värsting-syl-abstinens.

Och ja -Love Actually är så förbannat bra. Och man FÅR gråta till den. Hihi.
KRAM!! Och krama din fina hund också. (Pinsamt nog kan jag inte komma ihåg hans namn nu i skrivande stund. Inte Pilgrim, men... Hm. F'låt)

2006-12-19 @ 19:08:35
Postat av: Anonym

...skrev Elin :)

2006-12-19 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback