*osammanhängande mummel*

Ojojoj, har precis lämnat in rapporten. Phu. Attans, i skrivande stund kom jag på att jag glömt två bilagor. Hm, jag får nog maila in dem.

Inatt och nu med för den delen, har det blåst och vinit  ordentligt kring knutarna. Om jag blundat och bara lyssnat har det nästan kännts som att vara "hemma" på Sylarna igen, när fjällvinden ven och drog i personalhuset. Alternativt har jag låtsas att jag är hemma i skogen och stått och lyssnat till suset i gran- och talltopparna.

Nej, jag måste maila de där bilagorna jag missat samt äta lite. Återkommer senare.

Over and Out.

148604-11

Mullinuh!


(Och så dagens tjall: Hur f-n gör man för att ändra textstorleken???)

Kommentarer
Postat av: Bert

Jo - Det där med storleken har betydelse. Den är lite småttig. Texten.

Postat av: Elin

Ja, man får ju nästan ont i ögonen när man läser! Men jag jobbar på det.

Postat av: Elin

Hihi, jag lyckades! :)

Postat av: Marylou

Hej Elin! Åh, jag blir så nostalgisk när jag ser de fina sylbilderna, vill åka dit direkt! Såg på STF:s hemsida att de söker nya platschefer till Blåhammaren, det kändes ganska så sorgligt, nu kan jag alltså aldrig mer knalla dit och träffa Rune och Ulla och käka deras goda middag!

2006-12-11 @ 21:50:05
Postat av: Elin

Hej Marylou! :) Det var längesedan! Huserar du i Österrike nu eller är du hemma i gamla Sverige? Ja, visst var det fina bilder.

Jo, jag hörde om Ulla och Rune, så himla trist.. Annika tycker att jag och hon ska söka plaiserna, haha. (Nu är mitt minne bra men kort, visst har du träffat Annika?)

Nåväl, jag må nog slänga iväg ett mail till dig, märker jag.

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback