Snart på väg hem

Inledde dagen med morgon-/förmiddagsfika med Linda. Fin-Linda! Jag har så fina vänner, jag. De allra bästa! Ingen nämnd, ingen glömd.

Gårdagens städning blev lång, det tar längre tid än man tror att städa 25m2! I princip må man möblera om för att komma åt överallt. Följden blev att jag inte hann diska och inte baka Berts Lussebullar, men det hinner jag nog idag. Som paus i skrivandet, tänkte jag. För nu är det skriva så det ryker som gäller.

Ooooh, jag blev bara så inspirerad avv att fika med Linda! Vi pratade (bland annat) om att paddla kajak och åka långfärdsskridskor. Så nu i vår blir det kanske lite mer uteliv än vad hösten erbjudit.

Jag känner mig lite stressad, jag åker ju hem till Nässe i morgon och måste göra en MASSA saker innan dess.  Så nu ska jag sätta i gång.

Må så gott i dag! Jag kommer säkert skriva något mer osammanhängande dravel senare, när jag tröttnat på B-uppsats.


Skidspår i snön

Vintertur (FRT 01-02) Härligt.


Förresten är ALL snö borta nu. Inte så oväntat, men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback