Sol ute, sol inne...

...sol i hjärta, sol i sinne. Idag är det sol! Och även om det inte är många så är det i alla fall tre (!) minusgrader! Jag säger då det, det krävs inte mycket för att glädja en fattig student!

Jag önskar återigen att jag hade en digitalkamera (med tillhörnade mackapär som även jag kunde använda. Hmpf.) så jag kunde lägga ut en bild av solljuset som strilar in genom mitt fönster. Det är så fint.

Nåväl. Idag är det allt-som -måste-göras-dagen. Då jag är ungefär den mest ostrukturerade människan i Ume och därtill tankspridd så jag allt som oftast knappt vet vars åt jag är, har jag minsann varit duktig och gjort mig en lista. En Att Göra lista. Kanske är det något som folk gör till vardags, men för mig är det En Stor Grej. 

Så idag blir en punkt-markerings-dag. Eller en Kryssa-av-punkter-dag. Jag kan meddela att jag redan kan kryssa av en! *stolt*

Dessutom måste det ju till en promenad solen till ära.

Nej, nu bubblar det alldeles för mycket i mig, nu måste jag aktiveras!

(Äsch, blogg.se har varit tjalliga både i går och idag. Nu tänkte jag lägga upp en jättefin solbild, men det kommer bara felmeddelande på felmeddelande. Så ni får föreställa er den i stället.)



Senare: Fast blogg.se har varit tjalliga av god anledning, så det gör inget. :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, ja, det är så att det är lite problems med servern eller vad det nu är, så det kan bli knappt med blogginlägg. :( Men de jobbar på det så inom ett dygn! :)

Keep on the sunny side! (Sitter o lyssnar på soundtracket till O brother where art thou, därav sunny side grejen. Heh.)

Haha, jag skriver blog i kommentarsfältet! Hihihi. :D

Allt gott alla! På återseende! // E

PS. Knapsu: Hej! Och välkommen!Dig har jag varit och smyghälsatpå lite då och då. Du har en given plats här! Jag hann precis lägga till dig bland länkarna innan det systemet rasade fullständigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback