Förmiddag

Morgonfika med te, rostat bröd och ägg, samt DN (jamen det var ett erbjudande: en månads pren. på DN för bara 29 pengar! Jag KUNDE helt enkelt inte stå emot!).

Radio och diskmaskinsbrus. En smula lugn och ro. Lektionerna börjar arta sig, det är fortfarande sjukt mycket som måste läsas in, men jag har börjat hitta min plats nu. Okej, allt går verkligen inte som planerat ibland, men så är det. Och jisses så mycket jag lär mig! Det är kul. Tyvärr har jag fortfarande problem med att sätta igång med planeringen i tid. Jag vet inte vars åt det sitter, men svårt är det.

Men precis just nu, i denna stund, är det bra. Det är lugn och ro i det Elinska hemmet. Ingen idé att stressa, det hjälper ju inte någon att jag går omkring och får ont i magen för något som jag har ogjort eller halvgjort. Nej, man ska ta hand om sig! Så kommer det andra på köpet.

Ooo, jag är så vis. :D

Nu är det snart dax för lektion. På återseende!

image63

Stig i skogen hemma för ett par år sedan. Jag längtar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback