Flaggning

Morgonte och -kaffe och en massa böcker på rea på adlibris. Mumma. Egentligen vill jag främja riktiga "fysiska" affärer, men nu kunde jag inte motstå frestelsen. Det fanns för mycket, för bra, för billigt.

Igårkväll somnade tant kl19.30. Strax efter inledningen på rapport, således. Herrejisses, så tidigt har jag nog inte somnat sedan jag var åtta år eller något ditåt!

Dagen till ära är det VM (förhoppningsvis) samt didaktiktenta som står på dagsordningen. Linssoppegryta till middag. Film eller något hos Ullis ikväll.

Men mest vill jag flagga för ett inlägg hos Annika Bryn. Läs, läs, läs!

Sådärja, så var det dags för didaktiken och språkhistorian och... Hm, var det inte störtlopp från Åre kring 13.45? Måste kolla...


böcker

Kommentarer
Postat av: ak

nu har jag hittat hit för första gången och kommer kasta ett öga eller två då och då. jag gillar ditt val av bakgrund. den påminner mig om min ;-)

2007-02-10 @ 22:08:11
Postat av: Torparfrun i Meåfors

Glöm inte att det står en massa träd och väntar bortanför Carlshem, den stora Grössjöskogen inbjuder till harmoniska promenader.

Postat av: Elin

ak: Hallåj och wilkommen! Jo, bakgrunden är som stilig, men jag skulle vilja förstå hur man gör för att ändra den. Har hittat ett skitläckert mönster jag skulle vilja ha, men jag förstår mig inte på det där med kodmallarna...

Torparfrun: Jo, det gör ju det. Men det är så himlarns mycket FOLK överallt! Fast Grössöskogen, hm, där vette sjutton om jag har varit ännu. Dags att nsöra på sig kängorna strax! Eller kanske pjäxorna. :)

Postat av: ak

haha, jag har samma problem.. koder, nä du - där tar mina datakunskaper slut.

2007-02-11 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback