I dag...

...är en sådan dag då jag undrar om vissa sällskap kan vara särskilt fördummande eller om det bara är jag som inte förstår poängen.
Tyvärr är det förmodligen det sistnämnda.

I dag är också en sådan dag när jag inte på en fläck förstår mina medmänniskor eller deras (tvetydiga)signaler. Jag går omkring och småkokar av små vredesutbrott alternativt leds till döds av ren uttråkan.

I dag är en dag när jag helt enkelt inte pallar att vara så jävla snäll och korrekt hela tiden.

Bara så ni vet.

fuck u nalle


Kommentarer
Postat av: Bert

Såja - Lilla gumman.



(Nu är det bäst man duckar......)

Postat av: siris matte

Hoppas du har hunnit hänga med iallfall någon mer än mig -annars tar jag åt mig hela äran... eller nått.

2007-01-24 @ 13:55:22
Postat av: Torparfrun

Härligt med människor som inte är sockersöta jämt. Då vet man ju att de menar det när de är glada för något! Jag diggar dej!

Postat av: Elin

Bert: MÄH! Hmpf! (Jäkla retsticka)

Siris matte: Nejdå, du behöver inte ta åt dig överhuvudtaget, äran tillföll resten av sällskapet :P Det var en av de där dagarna du vet.

Torparfrun: Haha, nä int fan kan man vara go o gla kexchoklad hela dagarna!

Postat av: Torparfrun

Du har väl inte ramlat ner i ett hål i golvet på norrlandsoperan?

Postat av: Marge_II

Elin ho, ho. Är du där? Fortfarande arg?

2007-01-29 @ 14:39:21
URL: http://blickt.blogspot.com/
Postat av: Bert

Hallåååååå! (Jäklar vilket eko.....)

2007-01-31 @ 13:01:08
URL: http://ogonblickinorr.blogspot.com
Postat av: Elin

Torparfrun, Marge_II och Bert: Heh. Ja, hm, näe, jag har int försvunnit eller självantänt på grund av oresonlig ilska, jag har liksom bara dabbat mig lite. Men nu är jag tebaks! :)

Postat av: Elin

Torparfrun, Marge_II och Bert: Heh. Ja, hm, näe, jag har int försvunnit eller självantänt på grund av oresonlig ilska, jag har liksom bara dabbat mig lite. Men nu är jag tebaks! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback