Dagens i-lands problem

Sol ute sol inne.

Men det är lite hårt när det är finväder -även om jag tycker det kunde vara åtminstone nån minusgrad- och man måste sitta inomhus och skriva tentor.

Imorgon ska de hämta mina köksluckor för målning.
I morgon kan jag åka till fjällen om jag vill.
Om jag gör det, måste jag ta salstentan vi har på fredag som omtenta senare. Och så måste hemtentan jag skriver på nu bli klar idag. Det är väl i och för sig inget problem. Nej, problemet ligger i att jag redan ligger efter med tentor den här terminen. Och att eventuell omtenta ligger mitt i praktikperioden. Men jag BEHÖVER komma härifrån! Jag BEHÖVER fjäll! Jag BEHÖVER träffa allrakäraste syster! Jag behöver... INPUT! Ny miljö! Och jag BEHÖVER skriva den där jäkla tentan!

Vojne vojne.

Och vännerna ger olika råd: en tycker bestämt att jag ska fara. Den andra tycker lika bestämt att jag ska stanna. De andra har jag inte vågat fråga.

Vad göra?

Men jag menar... Fjäll... Sol... Snö... God mat... Familj...
Kontra salstentamen. 

sylarna

Sylarna. Hittade den på google. Oooooohhhh....





Kommentarer
Postat av: Bert

Mitt råd:

Far! Nä stanna! Eller.....?

Jag vet int'.

Postat av: Anonym

Åk!

2007-03-21 @ 18:34:50
Postat av: Jenny

Varför fick inte mitt namn synas?
Jag tycker i alla fall att du ska åka.
// Jenny (nu skriver jag mitt namn två gånger för säkerhets skull)

2007-03-21 @ 18:38:16
Postat av: Elin

Bert och Jenny: Näe, det blev stanna. Förnuftet fick lov att segra denna gång. Det och det faktum att jag bara har 50 pengar på kontot. *fula ord*

=(

Men nästa gång, DÅ!!!

Och det där med kommentarena och knaset där att de inte syns och så har jag mailat blogg.se och tjatat om. De skulle fixa. Tror jag.

Postat av: Elin

..men uppenbarligen är inte kommentarerna uppfixade då inte ens mina syns.

Postat av: Bert

Nåja - Du har i alla fall fått en pytteliten utmaning hos mig. Nu får du försvara din heder.

2007-03-22 @ 10:47:12
URL: http://ogonblickinorr.blogspot.com
Postat av: Elin

Bert: Pilar dit och kikar på studs!

Postat av: Torparfrun i Meåfors

Tyvärr måste man välja ibland...men med förnyad energi kan man hinna med dubbelt efteråt..(om man är väldigt optimistiskt lagd)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback