Hemma igen

Ooooh, så fint jag har gjort här - eller hur?! Inte så mycket i dina ögon kanske, men mindre är mer minsann, för att göra en direktöversättning av det gamla slitna engelska uttrycket.

Då jag hyst en rejäl klick kreativitet dagen till ära har jag lagat vegetarisk lasagne, foccacia samt bullar. Bullarna blev hiskelit fula men vansinnigt goda! I min iver att inte baka ut dem för hårt så bakade jag, som det ser ut nu, knappt ut dem alls. De ser ut som tjocka små troll. Precis som jag, när jag tänker efter!

Nåja, nu ska jag kasta mig och vovvet på bussen för att fara till jobbet och hälsa på före detta allra hjärtans kär som jobbar dygnspass och låna lite öronrens till lurvot. Han kliar så på ena örat så jag kan tänka mig att det är dax. Funderar på att ta med några trollbullar som betalning för örongojset.

Kommentarer
Postat av: Bert

Grattis till din nya sida. Det ser fräscht ut.

Postat av: Lullen

Japp, det är tjusigt!!!
Men måste texten vara så liiiiten? Börjar bli gammal så det skulle vara bekvämare med större text då jag inte vill missa en endaste stavelse av det du skriver =)

2008-04-12 @ 01:23:16
Postat av: Elin

Bert: Tack! Ja, jag är riktigt nöjd! :)

Lullen: Taaack! :D
Jag håller på och donar med textstorleken, har ändrat i koden men det har ännu inte ändrats i bloggen. Så jag har mailat ett surmail till blogg.se. Sist gick det på tio minuter så var det ordnat, men nu är det ju helg... Så vi får se, men det är på G i alla fall!

Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback