Förmiddag

Det ser ut som om det kan vara en smula varmare ute nu.

Att göra idag:

Promenera Malte
Äta frukost
Plocka ihop disken
Hämta lådor från förrådet
Sortera
Skriva lite på både uppgift och novell

Jag tycker egentligen det är rätt trist att skriva upp vad man ska göra, i alla fall i listform, men fan, jag får det nog inte gjort annars.
Karaktär - thy name is Elin.

Så, dags att ta tag i det hele då! Ut med Malte är ju som inga problem, det gör jag ju varje dag ändå- Men jag ville skriva upp det så ingen tror att jag struntar i honom.

Klart slut varulvstjut

Kommentarer
Postat av: Torparfrun

Vi odlade upp en hel rabatt på Ålidhem, vi i kollektivet hade en och frun under oss hade en hel örtagård i mittenrabatten. Prata du med bostaden, de har nog inget emot att du odlar lite utanför din lägenhet.

Postat av: Elin

Ah, men pärla, då ska jag givet göra det! :)

2008-05-23 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback