Supersnygga...

...bilder från i påskas. Fredrik Rydehäll är det som plåtat lurvot så man liksom faktiskt ser hur snygg han är! Stort tack för att jag fått dessa bilder, Fredrik!

Och eftersom det är så många bilder läggerjag in dem i miniformat så man må klicka på dem för att de ska bli stora. Förövrigt förtjänar dessa stiliga foton att synas i större format :)

(Och... visst är han lite lik en, ehm, dingo?!?)



Här är jag och Jenny och Malte på väg från grillningen


Jenny och Malte



Dingon Malte

































Sådärja! En hel drööööös med bilder bidde det!

Ha't gött

Elin o Malte

Kommentarer
Postat av: söstra

Snyggt!!=)Kram från syster.

2008-05-18 @ 19:44:46
Postat av: Elin

Jäpp. Men han är en smula lik en dingo eller nå't ibland hahaha!



Kramis!

2008-05-18 @ 19:53:57
Postat av: Vania Nilsson

Joo han är nog snyggast i stan. Kram Vania

2008-05-19 @ 11:41:38
Postat av: Elin

Vania: Haha, jo jag tycker ju det även jag, men det kan nog hända att jag är en smula partisk... ;)

Kram från oss!

2008-05-20 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback