så här är läget:

Jag - som så många andra - är sjuk. Sjukskriven med evighetshosta, snor och feber. Hostmediciner har jag fått samt en inhalator då läkaren trodde jag hade förkylningsastma. Den hjälper lite, men inte mycket.

Malte är jääääätterastlös för jag busar inget med honom utan går bara lååångsamma promenader. Tur att jag har sådana fina vänner som ställer upp och tar ut honom på långisar!

Inga kort på Malte har det blivit heller av naturliga skäl. Jag har legat i snart en vecka och nu är jag LESS. Men det hjälps inte. Nåja.

Glatt inlägg och pepp va?

Till det positiva: jag har nu gått ner 12 (fast egentligen 15) kg. Det är ju bra. Riktigt bra.

Malte hälsar med en riktig rejäl blötpuss.

Kommentarer
Postat av: söstra

Krya på dig gumman!!Bamsekramar från Vävland:)

2009-01-27 @ 22:51:18
Postat av: Torparfrun

Tänk dej frisk, tänk imorgon så är allt det här borta. Om inte annat så känns det bättre för stunden. Kram på dej!

Postat av: Älin

söstra o Torparfrun:



Tack för krya-på-mig-önskningar och pepp! Är bättre idag :):)



Kram på er!

2009-01-29 @ 13:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback