Nu är det gott att leva

Jag måste medge att jag mår oförskämt bra just nu. Solen skiner alldeles lagom varmt, jobbet rullar på och jag har haft en del lediga dagar som varit kalasfina. All stress har runnit bort och jag går mest och småfiser och lullar runt. Ingen orosboll i magen, inga konstiga aggressioner. Bara mjukt och fint. Malte mår fina fisken även han, busar med brukarna på boendet och badar så ofta han kan.
Ikväll ska jag och Jacob dricka lite vin och snacka lite skit. Finemang. Och i år är det äntligen dags för Urkult igen! Det var flera år sedan sist, så det är på tiden! Ska se Sundström och en massa annat gött. Fina vänner kommer också från när och fjärran. Nu ska jag lyssna på Rockklassiker och plocka lite innan Jacob kommer.
Vinden susar i björklöven och i skogen doftar det lingon- och blåbärsris.
Livet är fint.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ville bara ge tummen upp! Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback