Semester!

Jäpp, nu är det officiellt: Jag har i dag den första dagen på mitt livs första betalade semester. Lägenheten ser ut som ett ras, disk och tvätt hopar sig, men jag vill bara ut ut ut och iväg. Utan krav på mig blir jag sjukt rastlös.
Nu skulle det inte suttit fel med antingen ett konsertbesök i storstaden, eller en rejäl tur till fjälls. Då dessa alternativ inte står till förfogande får jag väl ta mammas gamla cykel med två av tre fungerande växlar och gnisslande trampa ut mot havet. Men jag tror det är lite för långt för Malteman att springa så långt, så i slutändan blir det väl en tur runt sjön.

*butter tystnad*

Om jag ändå haft körkort och bil! NU!

Nåja, vad är väl en bar på slottet...

Får väl leka vuxen och ta tag i disken i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback