Pepp

För att peppa mig själv:

Jag har gått ner 16kg, förlorat 9cm över brösten (hmm), 20cm kring midjan och 10cm runt höfterna. Dessutom har jag inte snusat sen den första mars, och därmed haft ett JÄVULSKT matsug, och därför inte gått ner i vikt alls fram tills för nån dag sen. Men nu är det värsta över och jag börjar se ljuset i den tunneln. Bra det. Nu kan jag fortsätta gå ner i vikt. Den första juli ska jag väga 80kg. Så det så.

Nu stundar promenad och därefter lunch med min brukare på hans jobb. Gött.

Fridens

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-03-23 @ 13:06:33
Postat av: Tove

Men vad bra! Så duktig du är. Jag ska peppa Ubbe som varit utan snus sen 5 mars att ljuset kommer:-)

2009-03-23 @ 14:52:41
Postat av: Söstra

Bra jobbat syster!!! Vad kul det måste vara när man börjar märka resultat:) Själv går jag stadigt uppåt;) Bamsekramar från syster

2009-03-23 @ 16:20:17
Postat av: Älin

mamma: preciiiis min åsikt ;)



Tove: Tack :) Jo, ljuset kommer. Men har man en gång snusat kommer man för alltid vara förälskad i snus. Forever, liksom.



Söstra: Haha, det är rätta takter! Du kan få några kg av mig :) Just nu står jag tyvärr helt jävla still. Suuucko.

2009-03-27 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback